Summer day on the beach

Prethodnih dana sam bila na moru i to sa mamom, sestrom, a pridružio nam se i neočekivani gost, moja rodica. Dani su bili ispunjeni od ranog ustajanja, pa do spavanja. Upravo zbog toga odlučila sam sa vama podijeliti jedan svoj dan na moru, odnosno kako ga provodim.





9:00

Nisam jutarnja osoba i ne volim rano ustajanje, pogotovo kada je raspust, ali na moru nas mama probudi oko 9 ujutro, te tada počine spremanje. Prvo se presvučem, jedem, operem zube i spremam za plažu.





10:00

Oko 10 sati dolazimo na plažu i smještamo se, tada izdvojim vrijeme za provjeravanje društvenih mreža, ali i jutarnje kupanje. Iskreno, najviše se volim kupati ujutro, jer nije previše toplo, voda je svježa i mnogo čistija, nego popodne. Ostatak jutra provodim sunčajući se, slikajući i mackajući kremama, jer želim dobar ten, ali i dobre fotografije za instagram i blog. Inače, ukoliko me pratite na instagramu neke od fotografija ste već mogli vidjeti na insta storyu, ali i na mom profilu.




13:00

Poslijepodne odlazimo u apartman, ručamo, ležimo i uglavnom odmarao, jer je tada najveće sunce, pa se dobro malo skloniti od istog, kako ne bismo dobili opekotine.




14:30

Iako je i dalje toplo, ponovo dolazi vrijeme kada se vraćamo na plažu i uživamo u ostatku dana. Na plaži se kupam i sunčam, te ne radim ništa pretjerano zanimljivo.




18:00

Pred večer voda već postaje zamućena i prljavija, te tada obavljamo posljednje bućkanje i vraćamo se u apartman. Nakon što se vratimo večeramo, zatim se jedna po jedna kupamo.




20:00

Oko 8 se počinjemo spremati za izlazak, oblačenje, šminkanje i ''hvatanje'' zalaska sunca na balkonu koje se naravno mora fotografisati.




20:30

Spremne smo i izlazimo, tada počinje neizbježno fotografisanje, a kada padne mrak duga šetnja, sladoled i večernje sjedenje na plaži.




23:00

Vraćanje iz šetnje, pranje zuba, presvlačenje i naravno ponovo, provjeravanje društvenih mreža, a zatim ubrzo i spavanje.




Za još sličnih fotografija, zapratite me na Instagramu

CONVERSATION

24 komentari:

  1. Divan post draga! Fotke su sjajne! Verujem da ti je bilo odlično!

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post!Baš mi se sviđa,samo tako nastavi draga ♥

    ENIWAY

    OdgovoriIzbriši
  3. Ni ja nisam nikako jutarnja osoba na raspustu.
    Pica izgleda jako lepo.. haha ogladnela sam. :)
    Slike su predobre, svaka cast!

    Novi post, pogledaj ako zelis; http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    OdgovoriIzbriši
  4. Fotografije su odlicne, vjerujem da ti je bilo odlicno ❤️

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličn post! Moj dan je sličan, samo se ja kupam ujutro i popodne.

    Tea time! - 4 predrasude s kojima se blogeri svakodnevno susreću: moonstears

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post!I divne slike!
    Ja sam cijeli dan na plaži,uvijek,u mjestu gdje ljetujem ima dosta stabala kod plaže i onda je jedan dio skroz zakriven tako da upijam sunce svaku minutu koju mogu! :)
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
  7. Dalila draga, sjajan post! Zaista sam uzivala da citam kako ti provodis jedan svoj letnji dan na pazi. Kada ja putujem, moj odmor izgleda totalno drugacije zato mi je i bilo interesantno da citam tvoj post. Inace, sjajne fotkice.


    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post! Slike su sjajne, a izgleda kao da si se divno provela! Od one pizze sam gladna... :D

    Novi post--------------> http://fashionballer.blogspot.hr/2017/08/storytime-trapped-on-basketball-camp.html

    OdgovoriIzbriši
  9. Koliko predivan post...a tek slike!Svaka cast :) Jako mi se dopada!!Imas divan blog i zelim ti svu srecu u daljem blogovanju <3

    - You are beautiful in so many ways - novi post na blogu ---> livelaughloveblogg.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, mnogo mi znači ovaj komentar i tvoje pohvale :D ♥

      Izbriši
  10. Otprilike ovako izgleda i moj odlazak na more, samo što mi mnogo kasnije ustajemo, a prava žrtva koja se podnese ranijim ustajanjem je idealna baš zbog čistije vode i umerenijeg sunca.

    Poslednji post iz Italije: Monako, Monte Karlo, Sanremo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi ustajemo ranije kako bismo maksimalno iskoristili dan :D

      Izbriši
  11. Super post moram da priznam. Na moru ustajemo otprilike oko 7 - 8, a pošto nam je ove godine apartman bio na plaži, jutarje kupanje bilo je savršeno, a bome i noćno:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  12. Super post, slike su divne. I moj dan na moru izgleda vrlo slično, i ja preferiram kupanje ujutro dok još nije toliko vruče. Zapratila sam te pa ako ti se sviđa moj blog uzvrati. ♥♥♥

    My Beauty Empire

    OdgovoriIzbriši

Back
to top