subota, 12. kolovoza 2017.

Zombie Apocalypse Tag

Velika mi je čast uraditi današnji post, odnosno tag za koji me je nominovala Katarina, sa bloga Badass Vampire. Naime, svrha taga jeste odgovaranje na pitanje ''Šta bih uradila kada bi se desila zombi apokalipsa?''. S obzirom da sam ja veliki ljubitelj svega natprirodnog, da volim takve filmove i serije i pratim sve to, ovaj tag je kao stvoren za mene. Idemo vidjeti hoću li preživjeti zombi apokalipsu.






1. Koje tri osobe bi iz izmišljenog svijeta, ili stvarnog života htjela u svom timu?

Prvo pitanje je lako. Naravno, na prvom mjestu to bi bila Katniss Everdeen, ako ste gledali film, ili čitali knjigu ''The Hunger Games'' znate da je ona djevojka koja uvijek pobjeđuje.
Druga osoba bi bila Dean, iz serije ''Supernatural'', iz prostog razloga što je on lovac na natprirodno i uvijek pobijedi paranormalne aktivnosti, pa vjerujem da bi mi bio od ogromne pomoći.
Treća osoba bi bila moja najbolja prijateljica, nije da će mi ona mnogo pomoći, ali je intelektualac, a i željela bih to proći s njom, jer i ona voli sve što je natprirodno i mislim da bi bile odličan tim.




2. Predmet s tvoje lijeve strane je tvoje oružje. Hoćeš li preživjeti?

Ormar, odnosno vrata od ormara. Sada sam već optimistična :D

3. Koliko si sje*ana sada?

Uz tim koji sam odabrala i vrata od ormara, moram priznati da sam sasvim okey.

4. Da si zombi koga bi htjela ugristi?

Pretpostavljam da kada si ugrižen od zombija i sam postaješ zombi. Vjerovatno bi to bila osoba koja bi me pokušala napasti, ili najbolja prijateljica, pa da se skupa tješimo xd.




5. Koji je tvoj plan za preživljavanje?

Ubila bih sve koji me pokušaju povrijediti, ili ubiti. Pretpostavljam da bih sa sobom imala i neko bolje oružje, a ako ne bih onda bih se krila, ili bježala, iako se od apokalipse ne može pobjeći.

6. Šta bi uradila kada bi tvoji roditelji postali zombiji?

Kakva sam vjerovatno bih plakala i pokušala ih nekako spasiti. Ne bih ih mogla nikako ubiti.

7. Da li želiš da se zombi apokalipsa desi?

Mislim da ima dovoljno zombija koje poznajem i viđam, i to mi je previše xd, tako da ne, ne bih voljela da se desi zombi apokalipsa. Mislim da to niko ne bi želio. Mislim ko još želi umrijeti?




Ja nominujem:

Sandru, sa bloga I am Maleficient
Danijelu, sa bloga Moj mali kutak



Broj komentara: 20:

  1. Ajme, Dalila draga, bas si me nasmejala ovim postom! Videla sam ovaj tag, i jako mi je interesantan, tako da cu ga rado uraditi! Zaista sam pocastvena time sto si me nominovala, hvala ti mnogo na tome, drago mi je da me je jedna od mojih omiljenih koleginica izabrala za ovaj tag! Nadam se da ce i moj post biti upola divan kao tvoj.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Popraviš mi dan komentarom, kao i uvijek :D Željno iščekujem tvoj post :D ♥

      Izbriši
  2. Jako interesantan tag! Nisam ga do sada viđala na drugim blogovima, dopada mi se mnogo. :D

    mysweetlandd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Haha prezanimljiv TAG, mislim da ga prvi put vidim!Novi post ➡ http://hisandherway.blogspot

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam se prvi put jučer susrela s istim xd

      Izbriši
  4. Ovo je prodobro, interesantno i origilano. Odavno nisam vidjela nešto ovako, prezanimljviooo:D

    https://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Hehe zanimljivi odgovori Drago mi je da si odradila tag :D

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Vrlo smiješan i drugačiji tag!Baš mi se sviđa ovaj post i tvoji odgovori!Super!:D
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
  7. Great post!
    I'd be happy friendship blogs! I follow you, I hope you will follow me back)
    wdresscode.blogspot.ru

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja nikada nisam volela zombije niti bilo sta sto ide uz njih haha. Jako sam plasljiva osoba ali uvek volim pogledati horor i onda gledam i gledam a znam da cu se plasiti ali su mi tako zanimljivi haha. I onda ne mogu spavati. Pa naravno.
    Nisam videla ovakve postove, bas si se odlucila za nesto originalno! :)

    Novi post: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam sušta suprotnost xd, volim horore i sve što je natprirodno :D
      Hvala ti :D

      Izbriši
  9. Hahaha odličan post baš sam se nasmejala! Takođe nebi volela da se desi zoombi apokalipsa jer bi zavladao nered na Zemlji haha. Inače stvarno sam uživala čitajući post bravo!♥
    Hvala puno svima koji me od samog početka podržavaju i stvarno jedno veliko hvala na 100 pratioca. Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila mišljenje u komentaru. Hvala!♥
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/08/1-0-0-followers-10-days-with-me_12.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga i čestitam ti na postignutom uspjehu :D

      Izbriši
  10. Super post! Jako zanimljivi odgovori,obožavam ovaj tag! <3 <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/2017/08/putovanje-u-split-i-trogir.html

    OdgovoriIzbriši